söndag 25 juli 2010

Suuuuur.....

Jag blir så jävla sur asså.
Jag och min kusin var ute och gick med Mackie och Ikaross i lördags och så gick vi vid tvättstugan och vidare ner mot ägget, och så stöter vi på en stor och stark hanhund som 2 tjejer som skulle börja 4, var ute och gick med, och båda fick hålla i hunden hela tiden. Och så kommer vi och möter dom och går bakom dom ett tag men så kommer vi före dom och sen stannar hundarna för att kissa sen när dom står och luktar ett tag så säger en av tjejerna:
-Kan ni...licksom...
då sa jag:
-NI SKA KANSKE VÄLJA EN HUND I RÄTT STORLEK NÄSTA GÅNG SÅ NI KAN KONTROLLERA HUNDEN !
och dom blir typ as paffa.
Så vi fick svänga in vid ägget fast vi skulle fortsätta rakt fram.
Sen så säger dom:
-Vad dryga ni är.
Man bara men vafan skyll er själva om folk säger åt er att inte gå ut med en för stor och stark hund som ni inte kan kontrollera. Det hade kunnat gått illa.
Jag berättade det för Jenny och Malin mina grannar och dom blev as förbannade, Jenny sa att hon blir jätte sur på dom om väljer att gå ut med en förstor hund som dom inte kan kontrollera. Jag var ute och gick med 4 hundar senare igår och jag kunde kontrollera alla, jag hade en lös och 3 i koppel. Fast Walter ser det inte ut som man har kontroll över men det har man.
Aja nu går vi över till ngt roligare.
Jag köpte ett koppel igår till marsvinen som igentligen var till kaniner men det var för stort så jag bytte till ett koppel som är till råttor och illrar, och om det var för litet så skulle jag komma tillbaka på onsdag och få en annan storlek, för då hade dom fått in flera storlekar. Nu hade dom bara två storlekar:
till kaniner och till råttor m.m
bilder på kopplet om det är i rätt storlek kommer :)
Hoppas värkligen att det är i rätt storlek nu så jag kan köpa ett till och gå ut med marsvinen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar