fredag 10 september 2010

Header...

Ha inte bloggat på hela veckan så n ha jag lita att berätta om.
Vi böjar med tosdagen.
I tosdags hade vi orientering och vi böjade halv ett och sen skulle vi vara tillbaka klockan tre.
Jag och Ellen sprang tillsammans och vi leta i en och en halv timme efter fösta och efte typ en kvart så stötte vi på Annelie och Ida och vi sprang tillsammans resten av orienteringen. Och vi va nästan vid Coop och leta men efter ett tag så gick jag och Ida och leta efter hjälp för vi viste inte vart vi var, men vi hittade ingen så vi sprang vidare och då stötte vi på Hanna som sa hur vi skulle springa och vi va typ nära den hela tiden x)
Sen sprag vi till sjuan sen sexan o.s.v.
Men vi var tillbaka kl tre som man skulle och då hade vi inte hunnit med trean så vi var tvungna att springa ut och leta efte den. men Ellen var tvungen att åka hem så jag sprang med Ida och Annelie.
Men vi hittade inte den så efter en timme så kom vi tillbaka och då förklarade idrottsläraren hur vi skulle spinga men jag fattade ingenting x)
En stund senare hämtade pappa mig och han blev jätte arg på idrottsläraren eftersom han hade skickat ut oss i skogen igen.
Idag har det inte hänt mycket förutom att jag haft SO prov som gick rätt så bra.
Och resten av dagarna har jag typ bara pluggat så inget interessant har hänt förutom att Ellen fyllde år i onsdags.
Just nu håller jag på med en header som kommer vara klar i morgon så den kommer i helgen ng gång.
Och på söndag så händer den hemliga saken jag tjatat om nu ett bra tag :D
Och i morgon äre match igen :)
Bloggar ev mer i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar