söndag 21 november 2010

Ellen...

Snart så kommer Ellen :D
Hon ska sova hos mig, och vi sover såklart hos pappa eftersom han bor typ 100 meter från skolan så slipper vi släpa med resväskorna på bussen och skämma (stavning ??) ut oss...
Idag åkte sötaste Linus hem :( inte så kul direkt, men när vi sov så sov han i min säng under täcket vid typ knäna utbredd över sängen så fick kura ihopp mig till en köttbulle x) Men det var jätte mysigt :) Snacka om att jag skämmt (stavning??) bort honnom igår och idag :D
Så i morgon är det dags att åka till GAMLEBY !!! Äntligen :) Har typ köpt ett kilo godis, 3 liter läsk och en 300grammars chipspåse x) tjock jag kommer bli nu... Men godiset får ju inte ta slut heller :) Helldre fö mycket än för lite och så händer det ju typ bara 2 gånger per år så :)
Ska sitta helt själv på bussen fett skönt då kan man breda ut sig över 2 säten och min väska med godiset i behöver en egen plats fö den är så pass stor x)
Nu måste jag städa tills Ellen kommer slänger kankse in ett inlägg i morgon innan jag åker men tills dess puss på er :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar