lördag 22 januari 2011

*Bra igen*

Hej alla mina små söta läsare :)
Nu mår jag mycket bättre än för ngn vecka sedan och känner att jag kan börja blogga igen :D
Nya skolan går bra, lite långa dagar bara mot vad jag är van vid så vill gå och lägga mig och sova direkt när jag kommer hem...Haha typiskt mig att sen bli jätte pig vid typ nio då jag ska sova för att orka gå upp tidigt på morgonen x) Ja skolan går väl ganska bra har väl lite annat i tankarna än skolan men men måste arbeta också :( Men arbetet är värsta lyxen mor vad jag är van vid så har en massa ledig tid som jag inte vet vad jag ska göra med men hittar väl på något. När jag har hål så går jag till kunnis för att träffa mina bästa vänner och vi har det bäst :D Igår (fredag) så hade jag hål i 2 timmar så då gick jag te kunnis och prata med mina kompisar m.m och sen senare på dagen skulle jag till Ellen och Ida med, Ida och Ellen var på stan och hyrde filmer och köpte godis medans jag var i skolan och när jag kom hem så ringde Ellen och fråga om pappa skulle skutsa oss eller inte och det kunde han inte så då åkte jag,Ellen och Ida buss hem och hoppa av vid ICA. På bussen så satt/låg jag i Ellen och Idas knä och typ sparka på dom som gick förbi men det var kul x) På ICA köpte vi läsk och chips, efter ICA gick vi till Ida och hämta grädde sen gick vi till Ellen och åt chokladpudding med grädde, och ja skratt blev det iaf x) Senare så gick vi till Ida och åt tacos och efter maten duscha Ida medans jag och Ellen kolla på TV. Efter Ida duschat så gick vi hem till mig och hämta sovgrejor för jag och Ida skulle sova hos Ellen och sen gick vi till Ellen och bädda och fixa för film :) Vi åt 2olika chips smaker och typ 1kg godis och 3L läsk x) Filmerna vi kolla på hette "one missed call"(japanska verrissionen) och "date movie" vi skulle kollat på "the children" men efter "one missed call" så orkade vi inte se mer skräckfilm så vi kolla på kommedi ist :) Efter filmen och vi tvättat bort smink så sov jag typ medans Ellen och Ida spela TV spel sen efter ett tag somna Ida och Ellen fortsatte spela men tillslut soma även hon. Vi gick upp tidigt idag eftersom Ellen och Ida skulle till skolan på öppethus och då måste man jobba medans en massa barn som sökt till kunnis ska kolla på dem (lite stört enligt min åsikt men men) och sen när jag kom hem så gjorde jag mig i ordning och sen åkte jag,mamma och lillebror till stan och jag shoppa en massa MASSA kläder och ett par skor och mamma ett par skor till sig och lillebror ett spel :) Efter stan så gick vi och handla mat för vi ska äta tacossss :D Men nu ska jag äta men bloggar förhoppningsvis i morgon :D Puss sålänge :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar