tisdag 25 januari 2011

*Hemmma*

Idag sluta jag 14.55 och ja sista lektionen läste vi en väldigt intressant bok eller INTE...Haha ja ni i 8A på Nico fattar vad jag menar x) Annars har dagen varit rätt lång och tråkig var redan trött vid kl 13 men då ska man va i skolan i typ 20 timmar till så var grymt trööt ett tag men det gick över när jag börja tänka på annat än skolan. Juste fick ett mess idag från en person och jag ska provrida en medryttarhäst denna vecka så jag blev grymt glad messet fick jag vid typ 12 så hela dagen har jag typ tänkt på hästen och en massa tånårstankar x) Som ni kanske märker är jag lite virrig idag nu efter skolan vet inte vf men vissa kan nog lista ut de :D Tänkte se om jag kan fixa en design och header om det vill funka och min kamera faila lite idag så bilden blir inte så bra på dagens outfit...men men bättre än inget. Hörs senare puss sålänge :D


Blå tröja: Cubus

Blåa jeans: Cubus

Linne: H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar