onsdag 12 januari 2011

*Trååååk*

Idag i skolan har jag lyssnat på musik och ritat och värkligen pluggat *HOSTHOST*. Efter skolan gick jag hem, åt och kolla på film sen var det dags för utvecklingssamtal med min handledare...... Inte kul, efter det så gick jag hem och åt 2 små packet med russin+ en pirog, känner mig lite tjock, har börjat äta fett mycket utan andledning :O Men är typhungrig och sugen på något helatiden-inte bra måste fan röra på mig mer snart får väl hålla ut till sommarn för då kommer jag röra på mig och ha kul samtidigt, innan sommaren 2010 köpte jag ett par shorts (stavning?) och dom satt bra och sen under sommaren gick jag ut med ca 9 hundar minst en halvtimma och högst 2 timmar per dag (inte samtidigt med alla) och typ va ute med kompisar m.m och sen började shortsen bli för stora jag ba siiit måste gått ner i vikt och det var bra men man går ju upp igen under vintern eftersom det inte går så bra att röra på sig när det snöar och är glashalt typ överallt :( Aja under sommaren ska jag va ute mycket och gå och när jag inte gör de typ sola och läsa elelr ngt. Någon som har ngt bra tips man kan göra på sommaren förutom att bada ute ? Tacksam för svar :) Nu ska jag typ göra inget men vi hörs puss sålänge :D



Pål och Ralfi mina små och tjocka änglar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar