måndag 24 januari 2011

*Tröööööt*

Idag har dagen varit ganska vanlig x) Först var jag i skolan och mitt mobilsmycke fastnar som vanligt i skåpet och så får jag låsa upp igen och sen låsa igen aja ni fattar lite pinsamt men men det är väl typiskt mig :D Idag hade jag språkval-engelska och det gick ganska bra, sen hade jag matte och det gick ganska lätt som vanligt, sen engelska och det gick också bra, sen so och vi prata om typ fisk, eller basföda typ x), sen var det lunch och efter lunchen hade jag idrott och ja idrott är inte min starka sida men jag gör det bästa av situationen, sen rast i typ 35 min sen efter rasten hade vi bild och sen sluta jag. På bilden rita vi manga och det var kul och gick ganska bra ;) Idag har jag fått engelska läxa som jag typ redan kan måste träna lite men kommer typ ta 5 min och sen en läxa i so om basföda x) Vi ska göra ett häfte om de och kommer såklart satsa mot VG-MVG och det blir nog ganska lätt på nya skolan än va det var på Kunnis :) Nu har jag precis duschat så tänkte sova nu så jag orkar gå upp i morgon och kanske ta typ alvedon har skit ont i magen vet inte vf men vi hörs troligen i morgon och får se om det blir bild på dagens outfit om jag inte ser för fail ut x) Puss sålänge :D


Saknar sommaren !! Snön ska smälta bort nu för det är snart februari !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar